Založ si blog

Žiť život

Život je krasna vec..tak vela nas nauci..tak vela nam ukaze..tak vela nas zranuje..a tak vela nas obohacuje..zalezi len na nas..co vyberame, coho je najviac..co chceme aby nam daval najviac…kazdy by chcel aby sme dostavali len to vsetko po com tuzime..len to co nam neublizuje..len to najlepsie..to by som asi chcel aj ja..teda aspon z casti..aby vysli moje plany..moje sny..tuzby..aby som dostal nieco, mozno bez vacsej namahy..velkrat si ani neuvedomujem, ze prave ta namaha mi dava este viac..kebyze vsetko dostanem len tak..nebolo by to ono..takto si to moze viac vazit..vsetky vztahy..kamaradov…lebo viem, ze to asi nebolo bez namahy..a len tak..bez nejakeho usilia a casu..ze proste niekto prisiel do mojho zivota a hned bol kamos..po par rozhovoroch..ale ze sa to budovalo..aj na zakalde niecoho hlbsieho..niecoho co je vo vnutri..a ze postupne poznaval moje chyby..a ja jeho..alebo jej..a tym to bolo asi krajsie..ze ich chcel respektovat ten clovek..ze ich prijmal..a v niktorych veciach mi chcel pomoct, ukazat cestu, povzbudit…ale nikdy nechcel zavrhnut len preto, ake mam chyby..a na zaklade par hadok, mozno pochybnosti ci to stoji zato, ci naoazj budeme dobry kamosi..ci mu mozem doverovat naplno…a on mne..sa ukazovalo, ze mame si co navzajom poskytnut..az sa vybudoval vztah..uplny kamaradsky..a clovek by dal za neho vsetko, len aby tan vztah nestratil..prisli prekazky..a niekedy sa zdalo, ze uz je to prec..ale nieco silnejsie nas vratilo spat..potom bola otazka, ze preco Boze?..preco chcel, aby to pokracovalo aj dalej? nemala to byt len mozno chvilkova zalezitost?..asi nie, znie odpoved..ale dovod nepoznam preco to tak je..len verim, ze je to dobre… niektory ludia vchadzaju do nasich zivotov a rychlo sa z nich vytracaju, ini chvilu postoja a zanechaju stopy v nasich srdciach a uz nikdy niesme takymi akymi sme boli..osobne sa mi to velmi paci aj pacilo..lebo je to vystizne..ako ludia z vlaku v kupe..otazka je len kto s nami vydrzi najdlsie?..s kym mi vydrzime, s kym budeme chcet vydrzat?..bude chcet aj ten druhy byt s nami?..otazky na zamyslenie..a ktore odpovede nenajdeme..nie teraz..ale mozeme sa snazit u hocikoho z nasich kamosov, aby vydrzal najdlhsie…nie vsetci budu chcet, vzdy pridu prekazky..a niektory sa ich zlaknu a odidu..lebo niekedy nechapu, ze vo dvojici sa kraca lahsie..alebo spoznaju dlasieho kamosa, a myslia si ze tu to bude lepsie…zanechali stopy..ale mozno ich uz nikdy nevratime spat..mozeme byt vdacny aspon za chvilu..na svete je tolko milionov ludi..a predsa mam len dvoch troch najlepsich kamosov..nemozem mat vstekych..ale opusteny tiez nechcem byt…kedysik som si pisali s jednou kamaratkou velmi dlhe spravy..cez vsetko spoznavanie..az po duchaplne myslienky..ktore vyjadrovali spontane nase srdcia alebo rozum..teraz som sa rozhodol napisat svoj prvy blog..ani neviem preco..ale len proste tak..ani som nevedel co napisem..ale stalo sa..majte sa krasne:)

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 981x
Priemerná čítanosť článkov: 981x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy